Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem wizyt”, określa zasady korzystania z usług świadczonych w Besthetic Clinic, zwanego dalej Gabinetem”.
Gabinet świadczy Usługi w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach: 9:00-20:00 oraz w soboty w godzinach 9:00-15:00.
Klienci Gabinetu mają obowiązek zapoznania się z Regulaminem wizyt przed przystąpieniem do rezerwacji wizyty na dowolną usługę Gabinetu, zwaną dalej „Usługą”.
Regulamin wraz z opisem Usługi stanowi umowę na świadczenie usług.
Na terenie całego Gabinetu, obowiązuje całkowity zakaz palenia i używania tytoniu oraz wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych, jak
również obowiązuje całkowity zakaz spożywania napojów alkoholowych oraz innego rodzaju używek i środków odurzających.
Zabrania się wprowadzania zwierząt na teren Gabinetu.
§ 2Definicje
Klient – oznacza osobę fizyczną, która ukończyła 18 lat, posiada pełną zdolność do czynności prawnych, która spełnia wymagania opisane w Regulaminie wizyt i korzysta z Usługi.
Dziecko/osoba niepełnoletnia - klient, który nie ukończył 18 lat i korzysta z usług Gabinetu za zgodą rodzica/opiekuna prawnego.
Regulamin – oznacza niniejszy Regulamin wizyt, sporządzony i stosowany przez Usługodawcę.
Gabinet – oznacza lokal, w którym Usługodawca wykonuje zabiegi i świadczy usługi.
Usługa/Zabieg – oznacza usługę świadczoną przez Usługodawcę na rzecz Klienta, określoną w § 4 niniejszego Regulaminu wizyt.
Usługodawca – oznacza: Magdalena Postaleniec prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Magdalena Postaleniec LE HUB, pod adresem Trakt Lubelski 300e/12, 04-667 Warszawa, NIP: 8792275371, REGON: 385663162, zgodnie z dokumentem wygenerowanym z systemu Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
Dane kontaktowe: adres e-mail: magdaj@poczta.onet.pl, numer telefonu: +48606789618, reprezentowana przez Magdalenę Postaleniec – właściciel.
§ 3Klienci
Klientem Gabinetu jest osoba pełnoletnia.
Dopuszcza się korzystanie z Zabiegów przez osoby niepełnoletnie, za wyraźną zgodą ich opiekuna lub przedstawiciela ustawowego. Pracownik Gabinetu jest uprawniony do żądania w każdym czasie, przedłożenia stosownej zgody oraz do odmowy świadczenia Zabiegu, w przypadku braku takiej zgody.
Klient jest zobowiązany do podania informacji na temat swojego stanu zdrowia, jeśli jest to konieczne do podjęcia decyzji o wykonaniu określonego zabiegu oraz podpisania oświadczenia o prawdziwości podanych informacji.
Klient jest zobowiązany do natychmiastowego powiadomienia Usługodawcy o pogorszeniu swojego stanu zdrowia podczas wykonywanego Zabiegu.
§ 4Świadczone usługi
Usługodawca świadczy usługi znajdujące się w aktualnym cenniku usług podanym na stronie Cennik
Klient przed wyborem Usługi może zapoznać się z jej opisem, czasem trwania oraz ceną.
Przed rezerwacją wizyty Klient jest również informowany o najbliższym możliwym terminie Usługi oraz o wyprzedzeniu, z jakim należy dokonywać rezerwacji wizyty.
§ 5Rezerwacja wizyt
Usługodawca prowadzi rezerwację i zapisy na wizyty bezpośrednio w gabinecie, pod
nr telefonu 666070737 oraz za pośrednictwem aplikacji Booksy.
Gabinet dopuszcza możliwość odwołania wizyty z usprawiedliwionych i ważnych
powodów, niezależnych od Gabinetu, takich jak: wypadek losowy, choroba osoby
wykonującej zabieg, nagłe wyłączenie mediów w Gabinecie. W takiej sytuacji Klient
zostaje umówiony na inny dostępny termin.
§ 6Spóźnienia
W celu zadbania o najwyższą jakość i punktualność usług świadczonych w Salonie
Klient powinien stawić się w Gabinecie na ok. 5-10 minut przed rozpoczęciem
Zabiegu, w celu przygotowania się do Zabiegu, m.in. skorzystania z szatni, toalety,
uzupełnienia odpowiednich dokumentów.
O każdym potencjalnym spóźnieniu, Klient powinien poinformować pracowników
Gabinetu telefonicznie z wyprzedzeniem co najmniej 1-godzinnym.
Gabinet dopuszcza spóźnienie Klienta do 15 minut, w miarę możliwości bez
konsekwencji skrócenia długości Zabiegu.
W przypadku spóźnienia powyżej 15 minut Salon ma prawo odmówić Klientowi
wykonania Zabiegu i przepisać go na inny termin.
Każdy przypadek spóźnienia rozpatrywany jest indywidualnie, w zależności od
aktualnego obłożenia grafiku Gabinetu.
§ 7Płatności
Klient jest obowiązany do zapłaty za wykonane Usługi.
Cennik Zabiegów jest dostępny w Gabinecie oraz na stronie www.besthetic-
clinic.pl/cennik.
W Gabinecie udostępnia się następujące sposoby zapłaty:
gotówką
kartą płatniczą
BLIKIEM
Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia tymczasowych promocji,
bonów podarunkowych czy pakietów zabiegów. Zasady dotyczące ich zakupu oraz
czasu trwania, zostaną uregulowane w odrębnym regulaminie.
§ 8Standardy pracy Gabinetu
Usługodawca oświadcza, że pracownicy są odpowiednio przeszkoleni do pracy na
zajmowanym przez nich stanowisku, jak również posiadają wszelkie wymagane
certyfikaty, atesty i zezwolenia na pracę w charakterze odpowiadającym ich
stanowisku.
Pracownik przed przystąpieniem do Zabiegu, obowiązany jest sprawdzić stan swojego
stanowiska pracy i zadbania o posiadanie zapasu materiałów jednorazowych
i ochronnych oraz wysterylizowanych narzędzi.
Pracownik, przed przystąpieniem do Zabiegu, jest obowiązany do dokonania
dezynfekcji stanowiska, rąk i przedramion do wysokości łokci oraz narzędzi
wielokrotnego użytku. Te same czynności pracownik wykonuje w czasie zabiegu, jeśli
przerywa jego ciągłość oraz po zakończeniu Zabiegu.
Pracownicy Gabinetu są zobowiązani do wykonywania zalecanych badań
zdrowotnych w celu wyeliminowania wszelkich chorób, infekcji, schorzeń i
dolegliwości, które mogłyby narazić Klientów na uszczerbek na zdrowiu lub przenieść
się na Klientów.
Pracownicy Gabinetu z otwartymi ranami i skaleczeniami lub sączącymi się zmianami
skórnymi, niedającymi się właściwie zabezpieczyć przed kontaktem z ciałem Klienta,
są wyłączani od świadczenia usług do czasu całkowitego usunięcia powyższych
odstępstw.
W przypadku niekontrolowanego zranienia Klienta podczas Zabiegu, Zabieg jest
natychmiastowo przerywany, a miejsce zranienia jest niezwłocznie myte,
dezynfekowane i zabezpieczane sterylnym opatrunkiem stosownym do skali
zranienia. Przerwany zabieg jest dokańczany w dogodnym dla Klienta terminie, bez
dodatkowej opłaty, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu i wyłącznie po
całkowitym wyleczeniu.
§ 9Obowiązki Usługodawcy
Usługodawca przed wykonaniem Zabiegu jest obowiązany:
przeprowadzić z Klientem wywiad dotyczący jego stanu zdrowia,
w związku z ust. 1 § 8 niniejszego Regulaminu wizyt, odebrać od Klienta
pisemne oświadczenie o stanie zdrowia,
do przedstawienia Klientowi ewentualnych skutków ubocznych, przeciwskazań
do wykonania Zabiegu oraz zaleceń pozabiegowych,
do przestrzegania zasad higieny i bezpieczeństwa podczas wykonywania Usług,
do dezynfekowania lub sterylizowania wykorzystywanych narzędzi.
§ 10Reklamacje
Klient ma prawo do złożenia reklamacji sposobu wykonania Zabiegu/Usługi lub jego
efektów. Do zgłoszenia reklamacji konieczne jest udowodnienie wykonania Zabiegu
w Gabinecie w dowolnej formie.
Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać dane osobowe Klienta
umożliwiające jego identyfikację oraz zapewnienie kontaktu, oraz opis przyczyny
reklamacji wraz z zakresem żądań.
Reklamacje składa się w formie pisemnej.
Usługodawca rozpatrzy reklamację w ciągu maksymalnie 14 dni od jej przyjęcia
i poinformuje Klienta o jej rozpatrzeniu na podane w tym celu dane kontaktowe.
§ 11Dane osobowe
Dane osobowe Klienta przetwarzane są zgodnie z treścią i w celach wskazanych w klauzuli
informacyjnej, z którą Klient zapoznaje się podczas pierwszej wizyty w Gabinecie.
§ 12Postanowienia końcowe
Każdy Klient ma prawo wglądu do Regulaminu wizyt, cennika i certyfikatów, na które
powołuje się Usługodawca.
Za wszelkie uszkodzenia wyposażenia Gabinecie, Klienci odpowiadają bez ograniczeń
zgodnie z art. 415 kodeksu cywilnego. Za uszkodzenia spowodowane przez osoby
niepełnoletnie odpowiedzialni są ich ustawowi przedstawiciele.
Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmian w Regulaminie wizyt i poinformowania
o nich Klienta przed zapisem na wizytę, z ważnych przyczyn to jest np.: zmiany
przepisów prawa, zmiany sposobów płatności, zmiany w świadczeniu usług –
w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego
Regulaminu. Nowy regulamin wchodzi w życie z dniem wywieszenia go w Gabinecie.
Aktualny Regulamin wizyt jest dostępny w Gabinecie i okazywany na każdą prośbę
Klienta.
Do umów zawartych przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu wizyt
obowiązują postanowienia obowiązujące w chwili zawierania tych umów.
Wszelkie spory wynikające ze świadczonych Usług winny być w pierwszej kolejności
rozwiązywane polubownie. W przypadku niedojścia do porozumienia spory będą
rozstrzygane przez sąd właściwości ogólnej.
Jeżeli którekolwiek z postanowień niniejszego regulaminu zostałoby uznane za
nieważne, niezgodne z przepisami prawa lub niewykonalne zostanie ono wyłączone
z postanowień niniejszego regulaminu, które to w dalszym ciągu będą obowiązywać
w najszerszym, dopuszczalnym przez prawo zakresie.
Niniejszy Regulamin wizyt obowiązuje od 7 października 2022 roku.